رهبر، خودِ شما
19 مارس 2020 - 10:46
بازدید 569
پ
پ

امام خمینی بعداز حادثه انفجار مسجد ابوذر در سال ۶٠ که قبل از ریاست‌جمهوری حضرت آقا اتفاق افتاد، فرمودند : «خداوند ذخیره انقلاب را حفظ کرد.»

علی محمد بشارتی نقل می کند: در تابستان سال‌ ۵٨ هنگامی که مسؤل اطلاعات سپاه بودم، گزارشی داشتیم که آقای شریعتمداری در مشهد گفته بود: «من بالاخره علیه امام جنگ میکنم.» خدمت امام رسیدیم وضمن ارائه گزارشی، خبر مذکور را هم گفتیم. ایشان سرش پایین بود و گوش می داد. این جمله را که گفتم، سر بلند کرد و فرمود: «این ها چه می گویند؟! پیروزی ما را خدا تضمین کرده است. ما موفق می شویم، در اینجا حکومت اسلامی تشکیل می دهیم و پرچم را به صاحب پرچم می سپاریم.» پرسیدم:خودتان؟
امام سکوت کردند وجواب ندادند.

حضرت امام می فرمایند: یک نفر را مثل آقای خامنه‌ای پیدا بکنید که متعهد به اسلام باشد خدمتگذار، وبنای قلبی اش بر این باشد که به این ملت خدمت کند، پیدا نمی کنید، ایشان را من سال های طولانی می شناسم.

حضرت امام خمینی در پیامی به مناسبت ترور آیت الله خامنه ای نوشتند:

اکنون دشمنان انقلاب، با سوءقصد به شما که از سلاله ی رسول اکرم صل الله علیه و آله وسلم و خاندان حسین بن علی علیه السلام هستید… عواطف میلیون ها انسان متعهد را در سراسر کشور، بلکه جهان، جریحه دار نمودند… من به شما خامنه‌ای عزیز تبریک می گویم که در جبهه های نبرد با لباس سربازی و کفالتدر پشت جبهه با لباس روحانی به این ملت مظلوم خدمت نموده واز خداوند تعالی، سلامت شما را برای ادامه ی خدمت به اسلام و مسلمین خواستارم.

نقل از حجةالاسلام والمسلمین علی بهجت

منبع:کتاب ماه در آیینه، صفحه ١٣ به کوشش رضا مصطفوی، حسن ابراهیم زاده

نوشته های مشابه

4 سال قبل

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.